Politica de retur – Invictus Medical Health SRL

Cumpărătorul poate solicita returnarea produselor achiziționate de la Invictus Medical Health SRL în următoarele situații:

1. Produsul nu corespunde specificațiilor de pe site

În cazul unei neconformități evidente față de specificațiile publicate, Cumpărătorul este obligat să notifice acest aspect în maximum 48 de ore de la recepție. Se poate opta pentru:

  • înlocuirea produsului cu unul corespunzător;

  • rambursarea integrală a sumei achitate.

2. Livrare eronată (produs greșit sau cantitate incorectă)

Dacă s-a livrat alt produs decât cel comandat sau într-o cantitate diferită, incidentul trebuie semnalat în scris în termen de 48 de ore de la primire. În funcție de disponibilitatea stocului, Cumpărătorul poate solicita:

  • corectarea livrării (înlocuire cu produsul corect);

  • rambursarea integrală dacă produsul nu este disponibil.

3. Produs nefuncțional la recepție 

Dacă produsul se dovedește a fi nefuncțional în primele 48 de ore lucrătoare de la recepție, acesta poate fi returnat pentru:

  • înlocuirea cu un produs nou (dacă este în stoc);

  • rambursarea integrală, dacă înlocuirea nu este posibilă.

Important: Neconformitatea trebuie notificată în scris în termen de maximum 48 de ore de la primirea produsului.

Condiții generale de retur:

  • NU se acceptă returul produselor desigilate.

  • NU se acceptă returul instrumentelor care au fost supuse proceselor de sterilizare (chimică sau termică).

  • Produsele trebuie returnate în aceeași stare în care au fost livrate, însoțite de accesoriile originale și documentele aferente (factură, certificat de garanție, etc.).

Procedura de returnare:

  1. Înainte de expedierea produsului, Cumpărătorul trebuie să trimită un e-mail la office@invictusmedical.ro, în care să menționeze:

    • numărul comenzii;

    • produsul în cauză;

    • motivul clar al returului (cu poze sau explicații, dacă este cazul).

  2. După primirea și verificarea produsului returnat, Invictus Medical Health SRL va comunica acceptarea sau refuzul returului, în funcție de starea produsului.

  3. În cazul aprobării returului, Cumpărătorul poate alege:

    • rambursarea integrală a contravalorii produsului;

    • înlocuirea cu un alt produs din portofoliu.

Dacă produsul înlocuitor are un preț mai mare, Cumpărătorul va achita diferența. În cazul unui produs mai ieftin, diferența va fi returnată.

Costuri:

Toate costurile de transport pentru retur și livrare a unui produs înlocuitor vor fi suportate de către Cumpărător.
Retururile cu produse deteriorate, incomplete sau cu semne de uzură/sterilizare vor fi refuzate.